„Végre eljött a nyár! Az idei tavasz inkább ősziesre sikerült sok-sok csapadékkal, így ismét nagyon hirtelen változásként érkezett a nyár. Oszre még a tavalyinál is több termést jósolnak, kíváncsian várjuk az eredményeket. Azzal, hogy az elmúlt tíz-tizenöt évben egyre többen gépesítettek, egyre hatékonyabban muvelik a szolot. Az elmúlt két évjárat, 2017 és 2018 is nagyon jó volt, de sajnos eközben a magyar átlagfogyasztás 30 literrol 22 literre esett vissza. Ebben a helyzetben elengedhetetlen az összefogás és az új piacok keresése” – írja Bozzai Zsófia főszerkesztő a lap első oldalán. A nyár eleji újdonságok változatos témákat adtak a magazinnak.
A tartalom röviden:
Ő MONDJA ‒ Balla Géza, a Sziklaborok atyja
NÖVÉNYVÉDELEM ‒ A tarka szőlőmoly
SZŐLÉSZET ‒ A dűlőkről – Mitől más, mitől egyedi?
BORÁSZAT ‒ Sej, haj, rozé…
BORÁSZAT ‒ Oenoferm® LA-HOG, az alacsony alkohol koncepció!
REZÜMÉ ‒ Hangzatos mítosz: gondolatok a „mineralitásról”
BORMARKETING ‒ Egy ősi borvidék modern marketingje
BORMARKETING ‒ Az idei Pannónia Aranygyűrű és Vándordíj 2. helyezettje
BORELEMZŐ ‒ Illatok megmérettetése
BORHISTÓRIA ‒ A középkori Szekszárdi borvidék története
NEMZETKÖZI BORPIAC ‒ A sasok városában járt a CMB
RENDEZVÉNYEK ‒ Idén 40. alkalommal adták át az Országos Borverseny díjait
A fenti cikkekből a következő hetekben közlünk ízelítőt honlapunkon. A magazin itt rendelhető meg kedvezményesen.