Idén augusztus 10-13. között rendezték meg a már több mint 30 éves múlttal rendelkező, a világ minden részéről érkező résztvevővel bíró, és minden évben Las Vegasban megtartott Virtuoso Travel Week 4 napos vásárt, amelyre idén első alkalommal online formában került sor.
A több időzónán átívelő vásár – amelyen idén 4 000 résztvevő volt jelen – Észak-Amerika legnagyobb leisure (szabadidős) vásárának minősül a luxus szegmensben.
A Virtuoso a legkiemelkedőbb luxusszolgáltatókat tömörítő konzorcium, több mint 20 000 travel advisor (utazási tanácsadó) taggal, legfőképp az amerikai kontinensről, de a tagok száma folyamatosan bővül a világ minden tájáról. A hálózat 1 700 kiemelt szolgáltató partnerrel rendelkezik, a konzorcium a tagok egymás közötti üzletkötését segíti elő. Magyarország a V4 országokkal közösen, Discover Central Europe néven 2018-tól tagja a szövetségnek. Kiemelt partnerként Magyarországra növekvő figyelem érkezik, több utazási foglalás érkezik a hálózatban történt tevékenységünk által.
Sarmon Zsuzsanna a virtuális vásár 4 napja alatt 16:00 óra és éjfél között összesen több, mint 100 tárgyalást bonyolított le a vásáron részt vevő Virtuoso utazási ügynökökkel, melyek témája Budapest és Magyarország kínálatának népszerűsítése, a magyar szolgáltatások sokszínűségének ismertetése és programok ajánlása volt. A megbeszélések főként amerikai, kanadai, valamint számos latin-amerikai ország utazási ügynökeivel zajlottak.
Ügyfeleik többségükben a magas kategóriájú utazásokat, egyedi programokat keresik. A jelenlegi utazási korlátozások ellenére a partnerek bizakodóak, biztos ügyfélkörrel rendelkeznek. Európa rendkívül kedvelt úticél, Magyarország tekintetében kifejezetten kérik az információkat a Budapesten kívüli régiókról. A határzárak feloldása, valamint a vakcina rendelkezésre állása természetesen elengedhetetlen, hogy az utazások folytatódjanak, de amint ez megtörténik, a tárgyalások azt jelzik előre, hogy hatalmas lesz az érdeklődés országunk iránt.
A vásár részeként lehetőségünk volt egy 20 perces, előre felvett oktatófilm készítésére, amely a Virtuoso Travel Week oldalán debütált Magyarország online standján. Sarmon Zsuzsanna a magyarországi Virtuoso tag partnerekkel (Superior Travel, Four Seasons Hotel Gresham Palace, Kempinski Hotel Corvinus Budapest, The Ritz-Carlton, Aria Hotel Budapest) történő interjúvideóban készítette el a prezentációt, amelyet a vásáron résztvevők a “Destination & Brand Training classes” online modulban tekinthették meg. A film 6 hónapig elérhető lesz az online platformon.
(Forrás: MTÜ)