A Bor és Piac magazin 7–8. száma többek közt a borfogyasztás növelésének módjait járja körül. Ahogy Bozzai Zsófia főszerkesztő is írja: „Felmerül ismét a kérdés, hogy vajon hogyan lehetne rávenni arra az embereket, hogy más alkoholos italok helyett inkább a borospohár után nyúljanak. Hogyan növelhetnénk a borfogyasztást Magyarországon? Számos tanulmány született a témában, amelyek aktualitása nem csökken. Többek között az Ipsossal négy évvel ezelőtt közösen készített reprezentatív kutatásunk is, amely alapján arra az eredményre jutottunk, hogy az edukációra kellene nagyobb hangsúlyt fektetni, és érdemes lenne minél több rendezvényen megjeleníteni a bort, nemcsak alkoholos italként, hanem a kultúra egyik elemeként.” Ehhez kapcsolódik a Bor és Piac magazin Magyarország Legszebb Szőlőbirtoka pályázata is, amellyel kapcsolatban immár a döntősök neve olvasható a lapban.
A tartalom röviden:
Ő MONDJA – Nagy & Nagy Borászat
NÖVÉNYVÉDELEM – Amit a biológia ránk kényszerít
SZŐLÉSZET – Kadar-kavalkád
BORÁSZAT – Érdekházasságok a bortörténelemben
BORÁSZAT – Pronektar®
MAZSOLÁZÓ – Friss egyveleg
REZÜMÉ –A csökkentett alkoholtartalmú borok lehetőségei
BORMARKETING – Nem csak Zsigmond király kedvence
MAGYARORSZÁG LEGSZEBB SZŐLŐBIRTOKA 2019
BORELEMZŐ – Vulkanikus borok
BORPIAC – Zöldszüret, avagy stratégiai és piacszervezési hibák a magyar borágazatban
BORHISTÓRIA – A pápák bora, a borok pápája?
RENDEZVÉNYEK – 28. Budapest Borfesztivál
PORTRÉ – Maxime Belrepayre
A lap itt rendelhető meg kedvezményesen.