A Constellation eladja 30 márkáját az E. & J. Gallo-nak

A borpiaci óriás 1,7 milliárd dollárt fizet a bor- és szeszesital-márkákért a Constellationnek, amely így a prémium borokra koncentrálhat majd.

A Shanken News Daily szerint a Constellation már tavaly óta próbált vevőt találni a 11 dolláros palackár alatt forgalmazott márkáira. A borok esetében ezek közé tartozik a Clos du Bois, Black Box, Estancia, Mark West, Wild Horse, Franciscan és a Ravenswood. A portfólióban maradnak továbbra is a magasabb árú márkák, mint a Robert Mondavi, Kim Crawford, Simi, Ruffino, Meiomi, Schrader és a Mount Veeder.

Ugyan a Gallo is folyamatosan építi a prémium- és luxusborait, az elérhető árú márkák megvásárlásával új fogyasztók bevonzására számít.

(Forrás: Wine Spectator, fotó: Ravenswood Wines)