A Magyar Turisztikai Ügynökség kampányának különlegessége, hogy 12 különböző kampányfilm, valamint ennél is több különböző közterületi plakát, online hirdetés és újsághirdetés fut majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel.
A személyre szabott kampány az ügynökség adatvezérelt ágazatirányítási koncepciójának első eleme, minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket és hirdetéseket láthatnak majd az emberek.
A tervezés alapja a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatbázisa volt, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között azzal kapcsolatban is, hogy a különböző városokban és megyékben élők számára mely hazai úti célok a legvonzóbbak. A rendelkezésre álló adatoknak köszönhetően az érdeklődési körükhöz leginkább illeszkedő kampánytartalom juttatható el a különböző felületeken.
Magyarország újraindult, eljött az idő, hogy újra felfedezzük hazánkat. Erre utal a kampány szlogenje is: „Életre kelt a táj!” Az imázsfilm aláfestő zenéje a Margaret Island Házszám című dala, amely alig több mint egy évvel ezelőtt szintén a Magyar Turisztikai Ügynökség együttműködésével készült el a Road Movie című sorozat részeként.
A kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.