A Vylyan Pincészet első meghívásos tenderének nyertese a Kraftwork Reklámmanufaktúra. A megbízás célja, hogy marketing és kommunikációs terveik hatékony megvalósításának köszönhetően 2018-ban tovább emelkedjen a márka ismertsége.
A 25 éve alapított Vylyan Pincészet 120 hektáros területen gazdálkodik, ezzel Villány és a térség viszonylatában az egyik legnagyobb birtok. A pincészeten kívül saját vendéglátó egységet is üzemeltet Vylyan Terasz néven, ahol tematikus hétvégékkel és vendég séfekkel várják a gasztronómia szerelmeseit. A Vylyan márka újragondolásához – a cég életében első alkalommal – tenderen választotta ki a megfelelő stratégiai reklámügynökségi partnert, a Kraftworköt, amely 1+1 évre nyerte el a megbízást. A feladatok közé tartozik a termékportfólió egységes arculat alá rendezése, a márkajellemzők megújítása, a márkaismertség növelése mellett a kommunikációs stílus, az arculat, illetve az online és offline megjelenések egységesítése is.
A Vylyan Facebook és Instagram platformon egyaránt aktív, így a közösségi médiás tartalmak elkészítésében és a kiválasztott célcsoportokhoz történő személyre szabott és költséghatékony eljuttatásában is számít a Kraftwork évtizedes FMCG-social tapasztalatára. A Kraftwork a klasszikus reklámügynökségi feladatai mellett mára már az ország egyik vezető közösségi média ügynöksége, az FMCG szektorban pedig a legjobb eredményeket tudja felmutatni mind a Facebook, mind az Instagram kommunikációban. Többek között olyan márkák digitális stratégiáján és márkakommunikációján dolgozik, mint a Pöttyös, a Landliebe, a Milli, a Topjoy, a Kubu, az Apenta, és mostantól a Vylyan.