„Ezek a mai fiatalok” már annyi minden közül válogathatnak és annyi inger éri őket, hogy világszerte kezdik elhanyagolni a borfogyasztást, veszélybe sodorva ezzel kultúránk egyik alapját és sokak megélhetését. Milyen okok állnak ennek hátterében, és milyen válaszokat adhatunk a kialakult helyzetre?
Bornemzetek, társadalom, piac, marketing – tények, kérdések és megoldások.
Csillag Zoltán a borfogyasztás visszaszorulását elemzi a fiatalabb nemzedékek alkoholfogyasztási szokásaiban. Beszámol a Magyar Bormarketing Ügynökség első belföldi kampányáról, ami a fiatalokhoz próbálja közelebb hozni a bort, majd a nemzetközi kitekintés során összehasonlítja a magyar és egyéb nemzetek megoldásait e témában. Ezután feltárja a probléma lehetséges gyökereit, láthatóvá téve azon okokat, ami miatt a fiatalok nem érzik magukénak a boritalt, továbbá nem rest a 18 plusszosok véleményét, hozzáállását is szemügyre venni. S a legfontosabb: számos lehetőséget mutat fel a sikeres célcsoport eléréshez, többek között elemzi a témában hatékony marketingkommunikációt. Ráadásként – például állítva – bemutat egy teljesen eredeti marketingre épülő amerikai bormárka stratégiáját.
A szerző cikkét a Bor és Piac magazin 2023/4. lapszámában olvashatják, amit megrendelhetnek a borespiac.hu honlapon, vagy megtalálják az újságárusoknál.
Lepje meg szeretteit a közelgő ünnepekre előfizetéssel, az átadható vouchert elektronikusan megküldjük Önnek!