2018-ban mintegy 82,3 millió palack bort exportált a régió 939,8 millió euró értékben. Ez volumenben 0,2, értékben 3,6 százalékos növekedést jelent a megelőző évhez viszonyítva.
Észak-Amerika erős növekedést mutatott: Kanadában 9,5, az Egyesült Államokban 3,8 százalékos volumennövekedést értek el a burgundiai borok. Hongkong 8,5 százalékos mennyiségi és 24,5 százalékos értékbeni növekedéssel az egyik fő exportpiaccá kezd válni, de a skandináv országok és Finnország, valamint Ausztrália is egyre jelentősebb szerepet ér el.
Ezzel szemben a hagyományos európai piacok nem teljesítettek túl fényesen: az Egyesült Királyságban mennyiségben 8,8, értékben 4,3 százalékos volt a visszaesés, míg Németországban 2,6 százalékos mennyiségi csökkenésre 1,4 százalékos bevételnövekedés jutott. Kínára méginkább jellemző ez a vegyes kép: ott 11 százalékkal kevesebb bor fogyott, a bevételek viszont 9,9 százalékkal növekedni tudtak.
A magyarországi exportról nem állnak rendelkezésre adatok. A régióban tavaly Csehországban 140 ezer, Lengyelországban 168 ezer palack burgundit adtak el, ami 7, illetve 41 százalékos csökkenést jelent 2017-hez viszonyítva, és 1,5-2 millió eurós bevételt képvisel.
A fehérborok piacán Chablis és Petit Chablis még mindig a 2016-os és 2017-es gyenge termés hatásait nyögi, viszont a Régionale Bourgogne, a Régionale Mâconnais, valamint a kisebb mennyiségben termelő Côte de Beaune és Côte de Nuits Grand Cru-k, valamint az Auxerrois-Tonnerrois falusi appelláció is növekedni tudott. A vörösborok esetében valamennyi termőterület pozitív eredményekkel zárt, a vörös burgundi export 70 százalékát adó Régionale Bourgogne és Mâcon területek mennyiségben 14 és 1, értékben 17, illetve 8,7 százalékkal növelték vörösbor-kivitelüket. A Crémant de Bourgogne esetében a növekedés volumenben 1,4, értékben 3,5 százalékos.