Kelsey Arendt, a Parse.ly adatelemzője hosszú cikket szentelt annak, hogy az egyes közösségimédia-platformok hogyan teljesítenek a különböző témákban.
Az elemző cég Currents alkalmazása „elolvassa” minden poszt tartalmát, és ennek alapján kategóriákba sorolja őket. A szerző az egyes platformok esetében 10-10 témát emelt ki, amelyeket abszolút értékben a legtöbben olvasnak, valamint amelyekre posztonként a legtöbb megtekintés esik.
A 2018.november-2019. január közötti adatok alapján a Bor kategória a Pinterest képmegosztó esetében 8. helyen állt az összes megtekintés, és 2. helyen a posztonkénti megtekintés tekintetében, ezzel kimagasló eredményt ért el.
Az ennél bővebb Étel-ital kategória a posztonkénti megtekintéseket tekintve 2. a Flipboard híralkalmazásban, 4. a Pinteresten és a LinkedIn-en(!), az Instagramon viszont az összes megtekintés tekintetében ért el dobogós helyezést, míg a Twitteren éppen felfért a tízes toplistára.
(Fotó: Pinterest)