Június 1-jén indult a Magyar Bormarketing Ügynökség fiatalokat célzó országos Buborékok nyara kampánya, amely a tavalyi évhez hasonlóan, 2024-ben is a hazai zenei élet népszerű alakjaival és a legnagyobb zenei fesztiválokon népszerűsíti a minőségi magyar borokon és pezsgőkön alapuló koktélokat.
Követve a tavalyi nyár népszerű állomásait, a fogyasztók idén is találkozhatnak a Magyar Bor standokkal a Balaton Soundon és a STRAND Fesztiválon is, azonban idén a Budapest Parkkal együttműködve egész nyáron egy különleges, Buborékok Nyara Terasszal is várják a budapesti zenei élet szívében a borkedvelő fiatalokat. Koktélpromóció keretében a Sziget Fesztiválon, illetve a BOLDOGkisfalud Fesztiválon is részt vesznek a nyár borkoktéljai.
2024-ben nem más, mint a VALMAR duó, Marics Peti és Valkusz Milán bizonyítja be, hogy a fröccsön túl is van élet. Az együttműködés keretében a nyár egyik nagy slágerének ígérkező Pont jó című daluk mutatja be, milyen tökéletesen passzol egy borkoktél a nyári estékhez.
Az MBÜ három koktéllal is készül a nyárra, hogy biztosan mindenki megtalálja a kedvencét. A koktélokat Nagy Zoltán, a Boutiq’Bar tulajdonosa, a hazai koktélvilág megkerülhetetlen alakja álmodta meg, így garantált a csavar mindhárom ital esetében. A rozéalapú Pink Vibe kékfrankossal, bodzaszörppel és egy csepp sóoldattal megbolondítva hoz frissességet a baráti iszogatásokba, míg a vörösbor és tonic egyesüléséből született Ruby Tonic a kesernyésebb ízek szerelmeseit szólítja meg; a stílusos tóparti felfrissülést pedig a fehérbor alapú Balaton Rizz garantálja, pezsgővel és levendulaszörppel kiegészülve.
A június 21-én, a VALMAR koncert estéjén, a Budapest Parkban megrendezett kampányindító sajtótájékoztatón Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos elmondta, hogy „az Ügynökség Buborékok nyara kampányának célja a fiatalok megszólítása, így a kampány elsősorban az Y- és Z-generáció tagjait célozza meg olyan eszközökkel, amelyekre fogékonyak, és azt is célcsoport-releváns csatornákon, a közterületi eszközök mellett például fesztiválokon, valamint Instagramon, Tik-Tok-on, YouTube-on és influenszereken keresztül.”
„Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a tavalyi sikeres együttműködés fényében idén is aktívan bevonjuk a hazai borásztársadalmat a kampányunk megvalósításába, így a „Buborékok nyarához” digitális csatornáikon és országszerte megtalálható, kóstolóhelyi aktivitásaikkal is csatlakozhatnak borászok.” – tette hozzá a kormánybiztos.
A kampány főszereplői tehát a buborékos borok, a pezsgők, a habzóborok és a fröccsök, valamint a bor- és pezsgőkoktélok, amelyek (újra)felfedezésére és felelősségteljes fogyasztására hívja fel a figyelmet a Magyar Bormarketing Ügynökség.