Ötéves a Borjog és Bormarketing Konferencia

A jubileumi rendezvényre március 2-án kerül sor a Boscolo New Yorka Palace-ban. Az idei kiemelt téma az ágazati stratégia – közös célok és feladatok.

 

Ízelítő a konferencia előadásaiból:

  • Vidékfejlesztési támogatások az elkövetkező időszakban – Kis Miklós Zsolt, agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Miniszterelnökség
  • A szőlőbor ágazat stratégiája – dr. Brazsil Dávid, főtitkár, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
  • Várható borreformok az Európai Unióban – Jacques Stanislas Nadolski, az Európai Bizottság tanácsadója
  • Aktualitások a borjog területén – változások, egyszerűsítések – Gál Péter, eredetvédelemért felelős helyettes államtitkár, Földművelésügyi Minisztérium
  • A közfoglalkoztatottak mezőgazdasági (és kiemelten szőlészeti) foglalkoztatásának lehetőségei – Dr. Simon Attila István, munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
  • Az osztrák csoda a borász szemével – Josef Glatt, igazgató, Osztrák Bortermelők Szövetsége
  • Közös bormarketing stratégia – dr. Török András, igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség
  • Bormarketing és eredetvédelem a borakadémikus szemével – dr. Fiáth Attila, nemzetközi borakadémikus
  • Michelin csillagok – minőség, felelősség, elhivatottság – Gerendai Károly, a Pannon Gasztronómiai Akadémia elnökségi tagja, étteremtulajdonos – COSTES
  • Digitalizáció az agráriumban: trend vagy szükségszerűség? – Gombos Szilárd, az Agrárinformatikai Klaszter elnöke
  • Bio lehetőségek, nehézségek, sikerek – Wille-Baumkauff Márta, borász, Tokaj Pendits, a Vindependent elnöke

A részletes program és az egyéb tudnivalók a konferencia weboldalán olvashatóak.