A Wine Spectator adatai szerint 2018-ban 31 millió dolláros értékesítéssel a WineBid volt a legnagyobb online értékesítő a különleges és ritka borok piacán.
A szaklap a teljes aukciós piacot 479,7 millió dollárosra becsüli, amelyen belül a burgundiai, Bordeaux-i és a kaliforniai borok továbbra is meghatározóak. (Az online borpiac forgalma eléri a 10 milliárd dollárt.)
Az 1996-ban alapított, Seattle-i székhelyű, de a Napa-völgyben is aktív WineBid oldalon 100.000 regisztrált ajánlattevőt tartanak nyilván. A cég január közepén kinevezett új vezérigazgatója, Russ Mann szerint előnyeik közé tartozik, hogy heti rendszerességgel megtartott aukcióik a vevők és az eladók számára is izgalmas tételekben gazdagok. A vevők folyamatosan hozzáférhetnek a világ leginkább gyűjthető boraiból álló kínálathoz, az eladók pedig – amellett, hogy tételeik a szakértők széles köréhez jutnak el világszerte – valós időben követhetik az ajánlattételeket és az értékesítései eredményeket.