A szöuli CMB Wine & Spirits Experience megnyitása jó példája annak, hogy a Concours Mondial de Bruxelles sokkal több, mint egy borverseny. A borbárok hálózata, a világ számos pontján megrendezett díjátadók, neves partnerségek, a mesterséges intelligencia bevonása és a részletes kóstolási jegyzetek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a CMB az innováció motorja és az iparág egyik kulcsszereplője legyen. A nyertes borászatok így nem csak egy érmet, de egy valódi kilövőállást is kapnak.
Március 29-én nyílik meg Szöulban a CMB Wine & Spirits Experience, amely négy szinten, 2000 négyzetméteren egyszerre 250 bor- és szeszesital-rajongót tud fogadni. A helyszínen kóstolóterületek, VIP részlegek és két étterem kap helyet, gondosan válogatott bor-étel párosításokkal.
Az itallapon több száz tétel, köztük 50 CMB-érmes európai bor található, és a közeljövőben ez a szám tovább növekedhet.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy Gangnamban, Szöul szívében mutathatjuk meg magunkat. Ezzel a helyszínnel a koreai fogyasztók számára egyedülálló lehetőséget kínálunk, hogy megismerhessék és élvezhessék a CMB díjazott borait és szeszesitalait” – mondja Baudouin Havaux, a Concours Mondial de Bruxelles elnöke.
Hasonló helyszínek megnyitására már korábban is sor került: 2020-ban Mexico City-ben, 2024-ben pedig Beninben.