A digitális tér jelentősége nemcsak ezekben a hónapokban, hanem hosszú távon is egyre fontosabb az életünkben. Még egy olyan terméknél is, mint a bor, ami alapvetően offline élvezhető. Az Egri Borműhely borászai ezért kommunikációs csatornáikat tovább bővítve idén tavasszal bemutatják új honlapjukat.
A 2018-ban alapított egyesület célja az Egri borvidék ismertségének növelése, kiemelten fókuszálva a fiatal, akár kezdő borfogyasztókra. Ennek érdekében indították el kommunikációs projektjüket Egri Bor Most néven, eddig olyan közösségimédia-csatornákon keresztül, mint a Facebook és az Instagram.
„Az új eszköz célja is az, hogy a jelenleg megszokott honlapsablonoktól eltérően mutassuk be az Egri borvidéket az online térben. Ennek megvalósításában az edukáció mellett kiemelt szerepet szánunk a szórakoztatásnak. Ez sok érdekes, aktuális és vizuálisan vonzó témával valósítható meg. Az egribormost.hu honlap segítségével a borfogyasztók széles körét szeretnénk elérni, hogy megmutassuk nekik, mennyi energia, frissesség és lendület van az Egri borvidékben és az itteni borászokban” – fogalmazza meg Gál Tibor borász.
A cél elérése érdekében egy nem statikus honlap készült. A közösségi média és az online magazinok világától inspirálva olyan felületet alakítottak ki, amely folyton változik, és megjeleníti azokat a tartalmakat, amelyek izgalmasak lehetnek a borvidék aktuális történései iránt érdeklődőknek. Aki felmegy az oldalra, tájékozódhat borkóstolókról, boros eseményekről, újságcikkeket, interjúkat olvashat, megnézheti, hogy milyen a szőlő a dűlőkben, vagy éppen ki házasít egri bikavért.
„A borkedvelők számára kialakított kommunikációs felületeinken azért használjuk a kezdetektől az Egri Bor Most nevet, mert pont ezt szeretnénk megmutatni: milyenek ma az egri borok, milyenek a mindennapok a borvidéken” – ad betekintést a kommunikációs stratégia hátterébe ifj. Lőrincz György borász.
(Fotó: Busák Attila)