Az Enartis márka megújul: új logóval, honlappal, valamint 15 éves tapasztalattal, innovációval és kapcsolatokkal felvértezve folytatja tevékenységét a borászati szektorban.
Az Enartis egy elismert, negyedik generációs olaszországi családi vállalat, az Esseco csoport tagja. Az Esseco csoport már közel egy évszázada fejleszt és gyárt kiemelkedő minőségű, a szervetlen kémiában, illetve a borászatban alkalmazható termékeket. A mai napig több mint 300 speciális terméket, köztük élesztőt, tanninokat, enzimeket, fementációs tápanyagokat, baktériumokat, stabilizátorokat és derítőszereket vezettek be a piacra.
Az Enartis most egy új koncepcióval mutatkozik be: szlogenjük, a „Támogatjuk a fejlődést” sikeres múltjukra hivatkozva egyszerre írja le piaci törekvéseiket és jövőbeli célkitűzéseiket.
Az új logó, középpontban az intenzív kék és piros színnel, egy olyan céget jelképez, amely képes követni a folyamatosan fejlődő piac változásait, amely tudja, hogyan kell ötvözni a kompetenciát a szenvedéllyel, a minőséget a kapcsolatokkal, mindezt a borok minőségének és a borászatok hatékonyságának növelése érdekében.
„Egységesebb, hatásosabb kommunikációra volt szükségünk, hogy megkülönböztessük magunkat más piaci szereplőktől” – mondta Samuele Benelli, az Enartis kereskedelmi igazgatója. „Cégünk mindig is elkötelezett volt a kutatás-fejlesztés iránt, az utóbbi években azonban kiemelkedő eredményeket értünk el e téren. Évente több mint 2 millió eurót költünk olyan innovatív megoldások kutatására, melyek átírhatják a borászati tankönyveket: gondoljunk csak a Zenith™-re, mint az első kálium-poliaszpartát alapú stabilizálószerre. Az első éves eladások sikerei minden várakozást felülmúltak!”.
„Következő célunk, hogy az új weboldalunk, hírleveleink segítségével, aktív közösségi média szerepvállalásunkkal növeljünk ügyfeleink elégedettségét, elkötelezettségét” – tette hozzá Maria Elena Luccerini, az Enartis márka kommunikációs menedzsere. ”Egy minden igényt kielégítő, személyre szabott élményt szeretnénk nyújtani ügyfeleinknek”.