Fejleszti kereskedelmi csapatát a Cellar Trends

Az Egyesült Királyság legnagyobb bor- és szeszesital-disztribútora komoly iparági tapasztalatokkal rendelkező értékesítési igazgatót igazolt Mark Harris személyében, míg a 11 éve a cégnél dolgozó Katie Warrent marketingigazgatóvá nevezték ki.

Az 1999-ben alapított Cellar Trends – amely 2018 óta a Baltikumban alapított Amber Beverage Group tagja – több mint 60 nemzetközi márkát forgalmaz a brit kiskereskedelem és vendéglátás valamennyi szegmensében, és jelentős sikereket ért el a bor- és szeszesital-márkák építésében.

Mark Harris két évtizedes iparági tapasztalattal rendelkezik: dolgozott a Molson Coors-nál, a Bacardi Brown-Formannél, az LVMH-nál és a Pernod Ricard-nál is. Új pozíciójában merész növekedési elvárásoknak kell megfelelnie, mely egyenlő arányban támaszkodik az Amber Beverage Group és a Stolichnaya-csoport márkáira, valamint az ügynökségi szerződés keretében forgalmazott márkákra.

Ebben a munkában fogja támogatni Katie Warren is, aki iparági karrierjét a Drambuie-nál kezdte több mint 15 éve, majd FMCG-tapasztalatokat is gyűjtött a Mars vállalatnál, mostani kinevezéséig pedig a szeszesitalok marketingcsapatát vezette. Új pozíciójában a feladata lesz a kiváló marketing- és kereskedelmi marketing programok kidolgozása, valamint a vállalati kommunikációs stratégia kialakítása is.

A Cellar Trends által forgalmazott bormárkák között megtalálható az Arinzano, Belaire, Condesa de Leganza, Cosmopolitan Diva, Faustino, Finca Los Trenzones, Fortius, Marques de Vitoria, Neige, Portia és a Bodegas Victorianas.

(Fotó: LinkedIn)