Újabb sztárborászok támogatják a Nemzeti Bor Maratont

A Marketing Gyémánt Díjjal kitüntetett Nemzeti Bor Maraton már az első évében bizonyította, hogy a kiválóan megvalósított ötlet új teret nyithat a magyar bormarketing, a borász szakma és a hazai szabadidősport számára.

A Magyar Marketing Szövetség által odaítélt díjhoz mérhető újabb elismerés, hogy a Nemzeti Bor Maratont szervező Bormaraton Kft. eddigi tulajdonosaihoz – Koch Csabához, Balla Attilához és Dlusztus Imréhez – a közelmúltban négy sztárborász is főtámogatóként csatlakozott. Az idei évtől már Tiffán Ede, Bock József és Gere Attila villányi termelők, valamint Frittmann János, a Kunság első számú borásza is az országos eseménysorozat mecénása.

„Az új tagok elköteleződése felbecsülhetetlen értékű mecenatúrát jelent a Nemzeti Bor Maraton számára, mivel immár öt nagyon komoly brand támogatja a Nemzeti Bor Maraton márkát” – fogalmazott Balla Attila ügyvezető, a Nemzeti Bor Maraton programigazgatója.

A 2016. május 13. és 22. között megrendezésre kerülő II. Nemzeti Bor Maraton eseménysorozat nem kizárólag a magyar bor, hanem a szabadidősport értékének közvetítésében is nagyot lép majd előre. Az indulóknak már nem csak a futócipőjüket kell majd bekészíteniük, ám a 10 napon keresztül zajló, és Magyarország 22 borvidékét érintő II. Nemzeti Bor Maratonról a március elejére tervezett sajtótájékoztatón fognak megosztani további részleteket a szervezők.